Comunicat Lliures – Un catalanisme fort i decisiu al Parlament. Ara és l´hora!

Lliures, partit catalanista, liberal i humanista, considera que ha arribat el moment d’unir el conjunt del catalanisme polític i social en una única alternativa a l’independentisme i als qui volen retallar el nostre autogovern, des d’una proposta transversal i sòlida. La situació d’extrema confrontació social que pateix Catalunya interpel·la directament a tots els catalans per tal de bastir una proposta política que aporti solucions reals al conflicte i acabi amb la nefasta dinàmica de blocs enfrontats que avui és present al nostre Parlament.

Per aquests motius, apel·lem a tots els partits i agrupacions polítiques amb els que compartim valors d’entesa i sentiment, per tal d’impulsar un espai d’acció conjunta que retorni el catalanisme a les institucions i esdevingui decisiu per a superar la dissortada etapa actual. Considerem que és el moment de renúncies partidistes i de sumar la força imprescindible que constitueixi una fórmula electoral eficient per al catalanisme.

El país ens necessita forts i resolts  al Parlament. Treballem plegats per a aquest objectiu, amb serenitat però sense més demora, aportant cadascú de nosaltres la seva visió, sense oblidar el transcendent objectiu final. És la nostra responsabilitat i el millor servei que podem fer a la nostra terra i a tots els qui en ella hi viuen i se l’estimen. Ara és l’hora!

Cordialment,

Equip Executiu de Lliures